15.-16.12.2014 - Sibeliustalo, Lahti
Yhteinen tarina Sibeliustalolla
Miten, missä ja milloin työtä tehdään?
Kohti vuorovaikutuksen kenttiä, uusia, osallistavia palveluiden tuottamisen malleja.
Miten asiakaslähtöisyys ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana? |
Asiakkaat odottavat enemmän lisäarvoa. Laajempaa opastamista
esim. markkinointi. Tilitoimisto ei ole enää vain kirjanpitoa.
10 vuotta sitten pilvipalveluihin ei luotettu. Mikä
asiakkaiden asenne on tänä päivänä? Joillekin ei ole merkitystä. Käytännön
hyödyt ajavat epävarmuuden edelle. Joskus joutuu selittämään asiakkaille missä
tieto käytännössä on. Pilvipalvelu varmistaa ettei tieto häviä esim.
onnettomuuden seurauksena.
Sisältömarkkinointi:
Kekseliäillä keinolla huonon tuotteenkin avulla voidaan
saada ilmaista markkinointia erinäisten medioiden kautta. esimerkkinä:
Varustelekan serbialainen juomapullojärjestelmä.
Pilvipalvelut. Ohjelmistot ennen tietokoneella. Nykyisin
koko järjestelmä pilvessä ja palveluiden käyttäminen onnistuu nettiselaimella.
Ryhmätyö 2: Toimialan suunta? Trendejä? muutoksia?
-
Lainsäädäntö
-
Ajantasainen tieto
-
Uuden oppiminen
-
Jatkuva oppiminen
-
Motivaatio
-
Ulkoistaminen
-
Sähköistyminen
-
Asiantuntemus
-
Konsultointi
-
Raportoinnin lisääntyminen
-
Yhteistyön lisääntyminen
-
Ajantasaisuus ja ennakointi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti