I Kohtaaminen

15.-16.12.2014 - Sibeliustalo, Lahti

 

 

Yhteinen tarina Sibeliustalolla

 

Miten, missä ja milloin työtä tehdään? 
Kohti vuorovaikutuksen kenttiä, uusia, osallistavia palveluiden tuottamisen malleja.

Miten asiakaslähtöisyys ja vuorovaikutus asiakkaiden kanssa on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana?

Asiakkaat odottavat enemmän lisäarvoa. Laajempaa opastamista esim. markkinointi. Tilitoimisto ei ole enää vain kirjanpitoa.

10 vuotta sitten pilvipalveluihin ei luotettu. Mikä asiakkaiden asenne on tänä päivänä? Joillekin ei ole merkitystä. Käytännön hyödyt ajavat epävarmuuden edelle. Joskus joutuu selittämään asiakkaille missä tieto käytännössä on. Pilvipalvelu varmistaa ettei tieto häviä esim. onnettomuuden seurauksena. 

Sisältömarkkinointi:
Kekseliäillä keinolla huonon tuotteenkin avulla voidaan saada ilmaista markkinointia erinäisten medioiden kautta. esimerkkinä: Varustelekan serbialainen juomapullojärjestelmä.
Pilvipalvelut. Ohjelmistot ennen tietokoneella. Nykyisin koko järjestelmä pilvessä ja palveluiden käyttäminen onnistuu nettiselaimella.


Ryhmätyö 2: Toimialan suunta? Trendejä? muutoksia?
-          Lainsäädäntö
-          Ajantasainen tieto
-          Uuden oppiminen
-          Jatkuva oppiminen
-          Motivaatio
-          Ulkoistaminen
-          Sähköistyminen
-          Asiantuntemus
-          Konsultointi
-          Raportoinnin lisääntyminen
-          Yhteistyön lisääntyminen
-          Ajantasaisuus ja ennakointi
-          Tietopohja





Asko Mononen- materiaali pdf

 

















Asiantuntijat


 

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

.