tiistai 16. joulukuuta 2014

Suomen Paras Tilitoimisto mahdollistaa yritysten ja Suomen menestyksen

Suomen Paras Tilitoimisto tuntee asiakkaansa, kuin omat taskunsa. 

Toimialakohtaisen tuntemuksen lisäksi on tilitoimiston tunnettava asiakasyrityksen lyhyen ja pitkän ajan suunnitelmat. Tähän päästään taloushallinnon automatisoinnilla ja tekemällä selvä työnjako asiakkaan kanssa, mikä vapauttaa resursseja kommunikointiin.

Kommunikoivan toimintatavan myötä suunnitelmien mahdolliset muutokset tulevat toimiston tietoon ajantasaisina. Yhteydenoton kynnys pidetään matalana, tarjoamalla siihen useita vaihtoehtoja. Perinteisen palaverin / puhelinpalaverin rinnalle tarjotaan chat-palvelua
sekä videopalaveria, joissa päästään käsiksi asiakirjoihin yhteisnäytöllä.



Yhteistyöllä yritykset menestykseen!

Automatiikan myötä asiakkaan tuntemus lisääntyy ja tuntemalla asiakkaansa tilitoimisto pystyy tukemaan ja kannustamaan heitä liiketoiminnan päätöksissä ja kasvussa.Tilitoimiston rooli välttämättömästä "pahasta" halutuksi yhteistyökumppaniksi on tätä päivää!




Mitä enemmän yritykset saavat tukea yritystoimintansa kehittämiseen, sitä menestyvämpiä yrityksiä Suomi saavuttaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

.